Yuliati Magetan

Guru Biologi di SMAN 1 Karas Magetan Jawa Timur. Penulis Buku Biru Ungunya Pramuka Indonesia. Terus belajar untuk mengekspresikan jiwa. Memajukan pendidikan dem...

Selengkapnya
Navigasi Web
Banyu Langit (2)

Banyu Langit (2)

Banyu Langit (2)

(Tantangan Hari ke-17)

#tantanganGurusiana

Telung tahun kepungkur. Wektu kang ora sedhela tumraping aku kanggo nunggu tekane. Nalika semana, dheweke janji. Ora bakal suwe. Dheweke, Pras, janji yen arep enggal bali. Nanging aku mung nunggu janjine Pras mung kari janji.

Saumpama wae Pras aweh kabar, kirim layang utawa kirim kabar liwat hp, ana ngendi papan dununge, lan kepriye kahanane, kira-kira ora bakal kaya ngene pungkasana.

Aku mung kudu nunggu lan nunggu. Embuh nganti kapan, sak kuwate atiku.

Isih nyisa lagune Banyu Langit, cumithak ing angen-angen. Mandheg ing telenging ati.

Setyo janji

Seprene tansah kelingan

....

Janjine lunga ra nganti semene suwene

Nganti kapan tak enteni sak tekane...

Eluh ing pipi isih tumetes. Bus Solo Jogja terus mlaku tansaya banter. Wis ora ana penumpang kang munggah, wis ora ana pengamen ayu kang nyuaraake Banyu Langit.

Dheweke wis lelangen ing jagade dhewe.

Semono uga aku. Ya mung kari nyawang udan saka walike cendela kaca.

Magetan, 2 Pebruari 2020

#tantanganharike17

#tantanganGurusiana

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Membumikan bahasa daerah memiliki sensasi tersendiri yang kepuasannya tak bisa dilukiskan. Tulisan berbahasa daerah yang saya tulis hanya puisi. Tapi meski saya tak mengerti bahasa jawa saya cukup bahagia melihat saudari bisa berekspresi dengan bahasa daerah

02 Feb
Balas

Alhamdulillah, terima kasih atas apresiasi Bapak Ghufron. Saya penyuka bahasa daerah saya, Bahasa Jawa. Ada kekhawatiran yang sangat dalam. Takut jika bhs daerah akan tersisih seirama semakin besarnya gelombang milenial.. saya ingin mengembangkan melestarikan bhs Jawa agar tetap eksis dan tidak mati.Nuwun.

02 Feb



search

New Post